Khamis, 22 Disember 2011

Pagi yG inDah bUat ku..

Assalam...morning semua,pagi nie terase appy pulak cebab semalam tadi dapat borak lalme ngan adha...tQ yunK..
  walaupOn dier tak banyak cakap tapi bagi aku dier jawab jugak call aku....tapi penat gak asyik aku
jer yang b'cakap,dier pulak diam dam menutupkan mater kErane penat bekerje...hahahaha
  aQ nak ucap thanx jugak kat ELYNA...& SYIHA,sebab swoh aku b'sabar degan semua ujian nie...
thanx korunk.....aku terharu sangat-sangat..:')
  Orang kate sahabat tu umpama permate yang tak ternIlai sebab biler kiter susah kawan jugak yang kiter cari..
tol tak...????samerla ngan ADHA,dier akn cari kawan biler dier ngan bosan...hahahaha aku pulak sendirian 
 mengadap laptop nIe....but Cinta tu mengajar aku erti kesabaran.pengorbanan dan segaler-galenyerla...
sahabat pulak sentiase memberi kate-kate semangat pader aku supaye sabar atas segaler-galenyer..


  p/s:pengorbanan seoRang wAnita tu tAk tErnIlai hArgeYe..<3

Tiada ulasan:

Catat Ulasan