Rabu, 21 Disember 2011

Tak tahu ape yang harus aku lakukan saat nIe..:'(

Assalam...arynie t'rase  sejuk jer..sebab yer arinie ujan turun renyai-renyai jer..tp sejuk yer mngalahkan kat genTing,Aku tak tahula saat nIe ape yang harus aku lakukan....sebabyer adha terlalu sibuk sampaikan dier  terlupe yang aku kat sini...yer memang dier sibuk ngn kejer tapi takkan tak boleh cari maser berdue tok aku ngn dIer...kejappOn jadilA...sebab aku terlalu rindukan adha...Kenapela mesti aku yang diuji saat nIe..???
   Kenape saat nIe adha tak datang tOk tanyekan khabar aku..??aku nak dier ade kat sisi aku saat nie tok degar segale masaalah aku..Banyak bende yang aku nak kongsi nagn dier...tapi dIer sibuk....!!!!aku sedih biler adha wat camnIe kat aku....aku tak kuat biler orang yang aku cinta,abaikan aku dan wat tak peduli pasal diri aku...satu saat aku akan jatuh jugak dan satu saat tu jugak aku akan bangkit tok tegak an cinta aku...!!!!
"cinta aku bukan untuk dipersendekan".....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan