Jumaat, 23 Disember 2011

Tengahari yAnG mEmEnatkan...@_@

Tengahari sume...arini aku sibuk sikit kemas umah....huh,..penat-penat maner tak yer sumer kJer aku yang wat
 adik-adik aku bukanyer leh arapPoN...asyik tEngOk tV jEr....Arini turn aku pulak yG mAsak...
mAk aku gi masjid...abis tangan aku kEner mInyak panas...sAkit sangat-sangat...:'(
 nak ngadu kat Adha tapi dier sibuk kjEr..nAk wat cmner tanggung r sorang-sorang....
law bAgi taW kat mak aku lAgi r...mEstI dier cakap camNie..."tulah rajin sangat kat dapur..,sampai
 minyak panas kener sikit kat tanganpOn dah tAk tahAn.."memangla sakit...mner tak sakit yer...
sO disebabkan takder sape nak taw..aku diam n' just tulis kat blog jer....hahahaha....mIngGu depAn
nAk pAkIng barang-barang..mIss yOulAh kAt ELYNA,KECHIK,SYU,EIRA,FAI,EISYA , MAIZATUL
& KAK MAI....jumpe korang nanTy k....<3

Tiada ulasan:

Catat Ulasan