Jumaat, 9 Mac 2012

8/mac/2012...Tarikh keramat buat aku...

Assalamm.....sekarang nie genaplah umur ku 19 tahun,huh.... cepatyer maser tu berlalu thanx kepade
  yang wish birthday aku semalam dan tak luper jugak hubby tercinta sebab jadi orang pertame wish
birthday beby...n'tQ jugak bagi hadiah yang tak ternilai nie....lOvE yOu sOOoooooOOOooo mUcHhhhh...<3
  aperpon terima kasih jugak kat ibu sebab sentiaser mendoakan aku supayer berjaye di dunia n' akhirat,tQ mUm....dan semalam jugak aderla hari wanita sedunia....sO aku rase bangge menjadi seorang wanita....
  yang sentiaser dihargai oleh kaum lelaki....hahahaha....dan perkare yang paling membuatkan aku sedih biler semalam rumahku banjir.....sedih yang teramat sanggat-sanggat...:'(,sabar yer iBu...Allah uji kiter lagi..mIsS
 mY mUm sOoooOOOoooOOOooooOOOO mUcHhhHHhhhHh...<3.Aku b'doa agar hidup aku sentiaser
bahagia bersame insan tercinta n' aku nak berjaye d'dunia n' akhirat....aperpun yang jadi kat aku hari nie aderla  
 ujian dari Allah...:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan