Sabtu, 21 April 2012

Akhirye Mengalirkan Jugak Air Mate Ku..

Assalam...sory aku baru abis test semalam,agak susah jugak test kali nie....ermm tapi takpe aku akan cuber buat yang terbaek untuk final nie....doakan aku yer....sebenarye,aku ader bender nak citer....semalam hari aku menangis sepuas2 hati...aku dah tak tahan nak pendam semuayer lagi....hati aku sedih,kecewa, semuayer ader...biler adha cakap yang dier dah penat ngan aku,dier dah penat ngan perangai aku...aku tak pernah penat dengan dier....dier sibuk macam maner sekalipun aku tetap tunggu dier..sebab tu care aku cintakan adha...serius hilang semua senyuman aku,hilang sume semangat aku.....tapi aku okey jer nie...adha tak perlu tahula keadaan aku kat sini ....manusia boleh pure2 an...samer macam aku pure2 tok tersenyum kat depan orang.......aku sanggup tunggu adha tok 100 tahun,sebab aku nak biarla dier jodoh aku... 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan