Ahad, 1 April 2012

Aku memang susah nak terima teguran orang...

Assalam....aryni aku nak cakap pasal diri aku yang susah tok terima teguran orang & teguran hubby aku sendiri,sekarang nie aku kat umah orang....memang tak manislahkan biler tetamu asyik dok dalam bilik jer....aku tak tawlah kenapa aku suke sangat terperap dalam bilik....????baru jer tadi hubby aku tegur sebab aku asyik  dok dalam bilik jer....tak turun-turunpun lepak dekat bawah....serius memang dunia aku dalam bilik....kalau kat rumahpun aku akan terperap dalam bilik,hHhhhmmmm,,,,,agakyer adha tak boleh  terima kowt yang aku asyik terperap jer dalam bilik.....sorry bIe,bukan beby nak cakpyang beby nie sombong or ape...tapi dah beby memang camni....orang takkan faham diri kiter....n' sampai biler-bilerpun orang takkan faham...kalau nak tegurpun biarla dengan cara yang lembut...sebab manusia ni suke tegur dengan care yang lembut...baru dier nak dengar....agakyer susah tok orang faham aku....klah....rsenye smpai sini jer yang aku tulis....insyaallah kalau ader maser aku sambung lagi...bye..^_^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan