Sabtu, 28 April 2012

Di tInGgaLkAn kE sEoRaNgAn..

Assalam...malam ni aku di tinggalkan di mCd...hahahaha sebabyer adha ader so aku mintak dier tnggalkn aku kat mCd jer..malas nak dok cC tu lamer2...dahla bising,dok kat mCd nie leh jugak makan.Aku dah lamer tak jumper iwan,rindu aku kat bUdak kecik tu..hahahah maner takyer ktorang membesar samer2,lawpaper aku mintak tolong dier...kalaw kitorang gadohpun gadoh kejap je...mIsS yOulA bRo...hahahaa..nanti akak balik ko jumperla akak ko ni puas-puas k....sebenarye boleh dikatakan aku rindu family2 aku yang lain tambah-tambah kat azi...budak yang dah nak makin membesar,biler aku marah dier jer...ader je bende yang dier akn mnjawab....sakit gak aty nie biler dengar dier menjawab...budak-budak sekunk nie dah tak macam dulu...aku dulu tak pandaipon nak maen komputer bagai...time kecik-kecik dulu time petang jer mesti maen baling selipar...best sangat kenangan tu..:),kadang-kadang rindu gak nak balik ke mase silam...klah mybe sampai sini dulu k...bye..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan