Ahad, 1 April 2012

Pagi Yang sedih....

Morninggggggggggggggggggggggg..........pagi nie terase sejuk sikit sbabye pagi-pagi lagi dah ujan,tidopun lena jer an pagi ni,....hahahahaha tapi yang sedihye aku dah nak kener balik,mesti rindu kat adha sangat-sangat..:'(aku nie biler adha ader depan mate taw nak gadoh jer...biler jauh tau pulak cakap rindu bagai....tapi Tuhan jer yang tau hati aku biler aku rindu kat suami aku yang bernamr ADHA......kadang-kadand tu tak sempat nak makan sebab nak top up nak call hubby aku...rindu nak dengar suare dier...rindu nak dengar dier membebel.....adha biler dah membebel macam MAK NENEK...tp tulah yang aku suke...aku taw dier wat macamtu bersebab....sebab dier sayangkan aku...dan dier tak nak aku belajar main-main....tQ sayang sebab selalu tegur beby....terharu sangat-sangat.walaupun beby nie susah nak terime tegurn bie tu...tapi beby selalu fikir per yang bie wat tok beby...oK cemburu dah datang...serius aku orang yang kuat CEMBURU....!!!!!!! ni yang susah biler tgok adha tgur popuan laen depan mater....tak suke....!!!!!bie tolongla taw yang NOOR HAZWANI BINTI NOOR AZAM ni kuat cemburu....tak susah nak fahamkan....biepun tawkan kalau perempuan tu cemburu sebabyer dier sayangkan lelaki tuuuu....hHHhhhMMmmmMMm,..klah takder mOoD nak tUlIs dAh...ByE...:'(





                                            

                                                              p/s:cInTaI aKu dEngAn sEadAnYa.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan