Sabtu, 14 April 2012

Sedih hati nie...

Assalamm.....soryyyy minggu nie aku agak sibuk sikt....maner takyer dengan quiz and test lagi,so maser tu agak padat untuk aku penuhkan....hahahahaha,harini aku rase sedih sikit..maner takyer biler adha sibuk dengan game jer...baru call kejap dah tak menyempat-yempat nak letak.....aku baru jer nak borak ngan dier...aku rindu kat dier sangat-sangat...urmm tapi nak wat cmner,aku bukanyer boleh pakse dier cakap ngan aku....game tu penting dari cakap ngan aku ni....(mampu t'senyum time ni),walaupun hati aku mengis dengan semua ni...tapi aku pure-pure t'senyum....biarkan dier tok buat apeje tanpe aku kat sisi dier....satu hari nanti kalau dier perlukan aku,dier akan cari aku dekat maner....

                   ADHA,saya nak awak tahu yang saya cintakan awak aderlah ikhlas....saya tak mintak awak                             berikan saya harta setinggi gunung...saya nak awak bimbing saya supaya jadi                   wanita & isteri yang solehah untuk awak....sebab saya cintakan awak sampai                             saya MATI..........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan