Rabu, 13 Jun 2012

Tiap-tiap Hari Beby Tunggu Bie..

Assalam....morning,pagi yang sunyi bagi aku....sebab semalam satu hari adha tak call aku,bile aku call dier,dier wat nombr bz....hurm takperla agakye dier penat sangat kowt semalam....aku nie cube jage hati dier tapi ntahla...just nak cakap terime kaseh jer kt adha...sebab beby betol2 rindukan bie,semalam bie cakap suruh beby hormat bie,agakye selame nie beby tak hormat biekan....beby mntak maaf sayang,beby sedar yang beby bukan yg terbaek tok bie..tapi beby cube jadi yg terbaek tok bie....hurm,kadang2 tu beby rase bie dah lupekn beby...beby rase bie dah jauh tinggalkan beby kat belakang...tapi beby cube kejar bie supaye takde orang laen yang amek bie dari beby...sebab beby CINTAKAN ADHA SAMPAI MATI....!!!!!
cinta mati saya....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan