Sabtu, 10 Mac 2012

Ape maksud persahabatan yang sebenar..????

Assalam....arini aku tertanyer-tanyer kat diri aku sendiri,aper  makssud persahabatan yang sebenar..???
  bila aku fikir-fikirkan balik,maksud persahabatan yang sebenar aderla sahabat yang sentiaser ader kat sisi kawanyer...dalam susah ataupon senang....tak semua manusia tu betul...tapi belajarla untuk menasihati 
 seseorang tu..janganlah menghukum seseorang tu dengan care melarikan diri n' tak bercakap dengan dier....
sO sendiri fahamla...aku cakap kat sini bukan dengan niat nak mengutuk or mengate sesiape..tapi tulah 
 kenyataan yang aku rase sekarang nie...sedih atas segaler-galerye per yang korunk dah buat kat aku....
walaupon aku ni cakap macam-macam kat korunk..tapi sekurang-kuranyer aku takderla nak mengelak tok     taknak jumpe korunk an.....atas ape yang jadi..aku mintak maaf sangat-sangat..oK...:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan