Rabu, 28 Disember 2011

Aku tak suke ko bacer bLog aku..!!!!

Assalam....arini aku naek menyampah ngn ex-aku yang suke bace and follow blog aku...pastu nak ugut-ugut
 aku...."weyh,ko pkir ko tu sape..????sedarla sikit sabar aku ader batas.Member yG satu kolej ngan kOpn tak
suke ngan sikap kO tuuuuuu..so berubahla jangan cakap aku jer.,tak sangke pulak yang kO leh merayu kat 
 popuan cAm orang giler..pastu nagis bIler kenEr mrah ngan kawn ko...Alah mule-muler kenal bolehla ko
top up an orang wlaupn RM 2....nnti dh lamer-lamer xderkn...hahaha,...ingatla orang dOk mengate kO...
 sebab care ko tu belagak sangat...bukn niat aku nak kutuk ko...sekadar nak ko taw jEr...sory law ko terase,
selagi orang boleh sabar ngan ko orang akn sabar...tp law dah xleh sabar ko pham-pham jerla k...bYe..!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan